قبلا همه چیز در مبحث منظم تر بود. کافیه سری به مطالب مربوط به در فضا وب بزنین و مطالبی که بین ۴ تا ۶ سال پیش منتشر شدن رو زیرو رو کنین. همه مطالب یه سری قوانین و اصول مشترک هستن که بر اثر تکرار به کلیشه تبدیل شدن. اما بعد از منتشر کردن و همه این کلیشه ها از بین رفت و گوگل نشون داد همه متغیرا رو به صورت خاص در رتبه بندی سایتا در نظر میگیره. مهم ترین این متغیرا محتواییه که این روزا نقل و نبات تموم مجالس شده!
در میون این همه مختصص نمایی که هر یک ساز خود رو میزنن و روشی رو واسه بازاریابی محتوا و از نو ساختن اون معرفی می کنن کارکشته شده و شناخت دقیقی از شکلای جور واجور این محتواا و اون چیزی که وضعیت رو تکون اساسی بده داره.

بازاریابی محتوا

همراه ما باشین تا از ۳ نوع محتوایی که بیش ترین برگشت سرمایه رو در سئو دارن شناخت بیش تری پیدا کنین.

شکلای جور واجور محتوایی که بیش ترین برگشت سرمایه رو در سئو دارن

بعضی از بهترین نوع محتوا موجود واسه این که بیش ترین بازدهی رو از سرمایه گذاری خود در داشته باشین عبارتند از:

سرمایه گذاری

۱ – محتوا معتبر و مستند
۲ – اینفوگرافیکا
۳ – ویدئو ها

محتوا معتبر و مهم

وبلاگ یا سایت عادی ترین وسیله واسه بازاریابی و تبلیغات یه برنده. این درگاه اینترنتی فضایی واسه جواب گویی به سوالات مشتریاس؛ نه فقط یه جاذبه چشمی خوش آب و رنگ که رنگ و لعابش قرار باشه مشتری رو جذب کنه.
هدف خیلی از کاربران کشف محتوا معتبر و قابل اعتماده. حتی ترجمه مطالب از هر منبع انگلیسی هم نمی تونه صحت یه مطلب رو مشخص کنه. یکی از بهترین شکلای جور واجور محتوا در واسه جلب اعتماد کاربران به کار گیری بهترین و بزرگ ترین سایتای زبون اصلیه.

اینفوگرافیک حرفه ای

اینفوگرافیک بهترین وسیله جهت اطلاع رسانی جذاب و باحال توجه کاربر واسه یه برنده. الان این نوع محتوا ۳ برابر بیشتر از محتوا متنی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شه. اینفوگرافیک بهتین فوت وفن برگشت سرمایه در بازاریابی در بنگاه به نگاه یا B2B در سالای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ معرفی شده.

ویدئو ها

به درستی ویدیو از اون دسته محتواهایی پرطرفدار دره که نمیشه از خیر کلیک روی اون گذشت! اگه به آمار محبوبیت ویدیو در شبکه های اجتماعی اطمینان ندارین بد نیس بدونین در ۷۴ درصد از ترافیک وب تا آخر سال ۲۰۱۶ ویدیو نقش داشته و پیش بینی می شه تا سال ۲۰۲۰ این رقم به ۸۰ درصد برسه.
شاید خود شمام به عنوان یه مشتری از بین شکلای جور واجور محتوا در واسه برگشت سرمایه ویدیو رو ترجیح بدین!

دسته‌ها: سئو