احساس فشار برای زمان؟ با هدف رسیدن به اهداف و اهداف برای رسیدن به ، زمان می تواند یکی از بزرگترین تنگناها برای رشد کسب و کار شما باشد.

اتوماسیون بازاریابی – فرایند استفاده از نرم افزار برای اتوماسیون برخی از جنبه های تولید سرب و روند بازاریابی شما – به کسب و کار شما این توانایی را می دهد تا بدون سرمایه گذاری زمانه دسترسی و فروش سنتی ، نتایج بهتری را به دست آورد.

سرمایه گذاری

فقط چند سال پیش ، اتوماسیون بازاریابی یک فناوری جدید بود و مورد استفاده گسترده قرار نمی گرفت. در طی ۱۰ سال گذشته تعداد زیادی از سکوهای اتوماسیون بازاریابی ظاهر شده اند که هدف همه افراد از بلاگرها گرفته تا شرکت های بزرگ است تا ضمن صرفه جویی در وقت ، بازار را به طور موثرتر بازاریابی کنند.

بیشتر مشاغل توجه کرده اند. براساس EmailMonday ، ۴۹٪ از شرکت ها قبلاً از اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند. استفاده از اتوماسیون بازاریابی ارتباط نزدیکی با موفقیت کسب و کار دارد ، در حالی که شرکتهای برتر کلاس ۶۷٪ بیشتر از سیستم عامل اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند.

در این راهنما ، اصول استفاده از اتوماسیون بازاریابی را برای ایجاد کارآمد و مقرون به صرفه سرب برای تجارت خود به شما کمک خواهیم کرد و به شما کمک می کنیم تا در زمان آزادسازی و رسیدن به اهداف خود ، بدون فشار روانی ، بار کاری و فوریت ، به اهداف خود برسید.

اتوماسیون بازاریابی دقیقاً چیست؟

اتوماسیون بازاریابی شامل استفاده از نرم افزار برای خودکارسازی بسیاری از بازاریابی و انجام وظایف ژنرال است که در حال حاضر خودتان مدیریت می کنید.

متداول ترین شکل اتوماسیون بازاریابی اتوماسیون بازاریابی از طریق ایمیل است. با استفاده از نرم افزاری مانند Drip ، ConvertKit یا Infusionsoft ، می توانید کل فرآیند بازاریابی ایمیل خود را ، از ترتیب اولیه انتخاب و پیگیری تا ایمیل رفتاری ، خودکار کنید.

این بدان معناست که وقتی مشتری بالقوه برای دریافت ایمیل های شما تصمیم می گیرد ، می توانید برای آنها پیامهایی بفرستید که برای افزایش علاقه آنها به محصول یا خدمات شما ایجاد شده باشد ، سپس ایمیل های خود را بطور خودکار بر اساس رفتار خود تنظیم کنید.

هر کمپینی که اجرا می کنید توسط یک گردش کار اتوماسیون کنترل می شود – مجموعه ای از قوانینی که شما ایجاد می کنید برای کنترل محتوای دریافت کننده و اقدامات مورد نیاز برای دریافت آن.

اگر مشتری خرید کوچکی انجام دهد ، نرم افزار اتوماسیون بازاریابی شما می تواند به طور خودکار آنها را به یک لیست “خریدار” اضافه کند و برای آنها محتوا ارسال کند که برای ترغیب آنها به خرید بزرگتر ، امضای توافق نامه خدمات یا تکمیل اهداف دیگر برای آنها ارسال شود.
توافق

اگر مشتری از صفحه خاصی در وب سایت شما بازدید می کند ، می توانید آنها را به یک لیست خاص اضافه کنید و محتوای مرتبط با موضوع مورد نظر خود را ارسال کنید.

به یک معنا ، اتوماسیون بازاریابی به شما امکان می دهد تا به رفتار مشتری پاسخ دهید همانطور که یک شخص واقعی انجام می دهد ، به شما امکان می دهد تلاش های بازاریابی خود را بطور خودکار انجام دهید در حالی که بازاریابی خود را در حد امکان برای هر چشم اندازی مرتبط می کنید.

حتی می توانید از اتوماسیون بازاریابی برای شناسایی چشم انداز برتر خود استفاده کنید و آنها را در گزارش های فروش درج کنید.

نتیجه نهایی یک فرآیند بازاریابی مؤثرتر است که به خودی خود منجر به تولید سرب می شود و به تیم شما فرصت بیشتری می دهد تا روی کارهای بزرگ تصویر مانند تبدیل منجر به مشتری و رشد تجارت خود تمرکز کند.

بروشور

علاقه مندید

نحوه استفاده از نرم افزار اتوماسیون بازاریابی به عنوان مبتدی

به عنوان یک مبتدی ، موثرترین روش برای استفاده از اتوماسیون بازاریابی برای تولید سرب ، با یک گردش کار ساده از طریق ایمیل است که خوانندگان را گرم می کند و از یک محتوای خاص برای مشخص کردن آنها به عنوان چشم انداز استفاده می کند.

در زیر ، ما یک گردش کار نمونه ای از اتوماسیون بازاریابی ایجاد کرده ایم ، که به مراحل زیر تقسیم می شود:

مرحله ۱: خوانندگان را ترغیب به انتخاب در لیست ایمیل خود کنید

اگر از قبل وب سایتی دارید که از طریق جستجو یا رسانه های اجتماعی ترافیک دریافت می کند ، بهترین راه برای تهیه لیست اتوماسیون بازاریابی شما این است که با ارسال محتوا ، آدرس های ایمیل را از خوانندگان خود ضبط کنید.

چندین روش وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید. اولین مورد ، ارائه یک آهنربای سرب ، مانند یک گزارش رایگان یا کتاب الکترونیکی است. ConversionXL این کار را با ارائه یک راهنمای رایگان برای بهینه سازی تبدیل برای خوانندگانی که برای دریافت محتوای ایمیل انتخاب می کنند انجام می دهد:

گزینه دیگر بازگشت مجدد محتوای موجود به عنوان دلیلی برای ورود به سیستم است. ConvertKit این کار را با ارائه همه پست های وبلاگ خود به عنوان فایلهای PDF قابل بارگیری انجام می دهد:

مرحله ۲: وعده خود را به عنوان وعده تحویل دهید

هنگامی که یک کاربر برای دریافت ایمیل های شما تصمیم گرفت ، زمان شروع مکالمه است. بهترین راه برای انجام این کار تحویل قول خود و ارسال مطالبی است که به عنوان بخشی از انتخاب خود در فرم ارائه داده اید.

نامه الکترونیکی ConvertKit پس از انتخاب یک خواننده برای بارگیری یک پست با فرمت PDF ارسال می شود:

مرحله ۳: برای شناسایی مشترکین بسیار با انگیزه مطالب اضافی ارائه دهید

یکی از ساده ترین راهها برای کارآمدتر کردن تلاشهای فروش شما صرف وقت کمتری برای مشترکین کم بهره و وقت بیشتر در چشم اندازهای بسیار با انگیزه و علاقه مند است.

برای انجام این کار ، شما باید مشترکانی را که بیشترین علاقه را به محصول یا خدمات شما دارند شناسایی کنید. یک راه آسان برای انجام این کار ، ارائه کمک دوم به محتوا و استفاده از آن برای جدا کردن هدایتهای گرم از افرادی است که تازه حاضر نیستند مشتری شوند.

وقتی مشترک مشترک محتوای اضافی را بارگیری می کند ، می توانید از یک گردش کار اتوماسیون برای انتقال آنها به یک لیست جدید استفاده کنید. به عنوان مثال ، نرم افزاری مانند Drip به شما امکان می دهد با استفاده از قوانین اتوماسیون ساده بله / خیر ، مشترکان را به صورت خودکار در لیست های جداگانه قرار دهید:

مرحله ۴: هدایت گرم به تیم فروش خود بدهید

با گرمترین هدایت شما به طور خودکار شناسایی و تقسیم بندی شده ، همه کاری که تیم فروش شما باید انجام دهند پیگیری با مشترکین است که محتوای اضافی شما را بارگیری می کنند. اکثر نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی حتی کارکنان فروش شما را از موارد جدید آگاه می کنند و به شما امکان می دهند سریع و به راحتی پیگیری کنید.

مرحله ۵: سرما را گرم کنید و دوباره درگیر شوید

مرحله آخر در این فرآیند گرم کردن بتدریج سایر مشترکین است.

مگر اینکه مخاطبی با انگیزه داشته باشید ، بیشتر مشترکین شما تصمیم نمی گیرند بلافاصله محتوای اضافی شما را دریافت کنند. با این حال ، می توانید با ارسال محتوای جالب و مفید ایمیل قبل از تعامل مجدد هفته ها یا ماه ها در آینده ، آنها را به مرور زمان گرم کنید.

نمونه هایی از اتوماسیون بازاریابی ایمیلی که درست انجام شده است

گردش کار بازاریابی ایمیل در بالا گزینه خوبی برای مبتدیان است که به دنبال شروع کار با اتوماسیون بازاریابی هستند. با این حال ، با گذشت زمان ، شانس خوبی وجود دارد که می خواهید با استفاده از روشهای مختلف ، نتایج خود را تقسیم کرده و نتایج خود را بهبود بخشید.

در زیر ، نمونه هایی از بازاریابی الکترونیکی عالی را از طرف شرکت های کوچک و بزرگ ارائه داده ایم ، با این توضیح که چرا هر رویکرد اینقدر کارآمد است.

۱ em ایمیلهای یادآوری نگهداری نیسان

اکثر کامپیوترهاanies مبلغ قابل توجهی از سود خود را از تعمیر و نگهداری ایجاد می کند – خدماتی که وابسته به مشتری هستند به دنبال برنامه خدمات وسیله نقلیه خود هستند و در زمان مناسب به نمایندگی ها باز می گردند.

از آنجا که نیسان تاریخ خرید هر خودروی فروخته شده در بانک اطلاعاتی مشتری را ثبت می کند ، آنها می توانند با استفاده از اتوماسیون بازاریابی از طریق ایمیل به صورت خودکار پیگیری کنند تا به مشتریان یادآوری کنند که ماشین آنها به دلیل تعمیر و نگهداری بوده و برای شبکه ایستگاه های خدمات خود منجر به تولید می شود.

آیا شما یک سرویس تکراری به مشتریان خود ارائه می دهید؟ در این صورت ، برنامه ریزی ایمیل های خودکار براساس تاریخی که مشتری شما محصول شما را خریداری کرده یا برای سرویس شما ثبت نام کرده است ، راهی آسان برای تعامل مجدد و پر کردن برنامه تیم شما است.
برنامه ریزی

راهنمای کمپین مانیتور برای الهام بخشیدن به اتوماسیون بازاریابی B2C ، شامل این و مثالهای عالی اتوماسیون بازاریابی کسب و کار به مصرف کننده است که درست انجام شده است.

۲ email ایمیل دوره های پیشنهادی کورسرا

Coursera که دوره های آنلاین از برخی از دانشگاه های برتر دنیا را ارائه می دهد ، می داند که کلید روابط عالی مشتری تعامل است. برای ترغیب کاربران برای ثبت نام در دوره های جدید ، تیم بازاریابی Coursera از قوانین اتوماسیون استفاده می کند که به رفتار مشتری توجه دارد.

نامه الکترونیکی فوق که در TechnologyAdvice.com به Zach Watson تحویل داده شده است ، دوره هایی را از لیست محصول Coursera با استفاده از داده های مربوط به دوره هایی که مشتری در گذشته مشاهده کرده ، محاکمه کرده یا خریداری کرده است ، توصیه می کند.

اگر خدمات متنوعی ارائه می دهید یا کاتالوگ بزرگی از محصولات را به فروش می رسانید ، می توانید از این رویکرد برای جذب مجدد مشتریان و تولید پیش فروش استفاده کنید. تنها چیزی که طول می کشد یک قانون اتوماسیون و یک قطعه کد در هر یک از صفحات محصول شما است.

۳ email ایمیل رفتاری عالی Airbnb

جیمی دالی از Vero مثال بزرگی از یک ایمیل رفتاری ارسال شده توسط Airbnb برای بهبود تعامل و به دست آوردن دوباره رزرو از مشتری به اشتراک گذاشت.

این ایمیل مانند ایمیل رفتاری از Coursera ، از قوانین اتوماسیون برای ارتباط مجدد با مشتریان بر اساس رفتار گذشته خود استفاده می کند. در حالی که برخی از گیرندگان ایمیل را نادیده می گیرند ، برخی دیگر ممکن است بر روی پیوند کلیک کرده و رزرو کنند ، همه بدون هیچ گونه تعامل انسانی.

دقیقاً مانند مثال Coursera بالا ، رویکرد Airbnb با استفاده از یک قانون اتوماسیون ساده و هر نرم افزار اتوماسیون بازاریابی ، تکرار آسان است.

بهترین نرم افزار اتوماسیون بازاریابی برای مبتدیان

بازار نرم افزار اتوماسیون بازاریابی طی ۵ سال گذشته با سرعتی چشمگیر روبرو شده است ، به همین دلیل می توان ابزارهای با کیفیت عالی را طراحی کرد که با توجه به نیازهای شما طراحی شوند.

در زیر ، ما چندین بهترین ابزار اتوماسیون بازاریابی را برای مبتدیان ذکر کرده ایم ، که اکثر آنها به صورت آزمایشی رایگان یا با هزینه استفاده ماهانه ارزان قیمت در دسترس هستند.

قیمت

برای مشاغل کوچک

     

  • قطره ابزاری ساده اما قدرتمند اتوماسیون بازاریابی است که به طور خاص برای کارآفرینان انفرادی و مشاغل کوچک و رو به رشد طراحی شده است.
     
  • ConvertKit برای وبلاگ نویسان و بازاریابان محتوا طراحی شده است که یکی از بهترین رابط های کاربر برای هر پلتفرم اتوماسیون بازاریابی است.
  •  

  • Vero یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی از طریق ایمیل است که برای شرکتهای نرم افزاری مناسب است
     
  • MailChimp یک بستر اتوماسیون بازاریابی از طریق ایمیل freemium است که طیف وسیعی از گردشهای کاری اتوماسیون از پیش ساخته را شامل می شود.

برای مشاغل متوسط ​​

     

  • Infusionsoft یکی از قدرتمندترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی SME است ، اما دارای یک منحنی یادگیری شیب دار است و نیاز به خرید یک بسته آموزشی دارد.
  •  

  • ActiveCampaign یکی دیگر از بسترهای قدرتمند اتوماسیون بازاریابی است که برای شرکتهای کوچک و متوسط ​​و نوآوری طراحی شده است.

پست های مرتبط:

     

  • مهارت های دیجیتالی: آژانس های برتر هنگام استخدام به دنبال چه هستند؟
  • دیجیتال

     

  • ۵ مزایای یادگیری آنلاین
  •  

  • چگونه می توانیم به یک متخصص SEO مستقل تبدیل شویم
  •  

  • ۱۰ نکات و ترفندهای مفید در رابطه با LinkedIn که ممکن است نتوانید بدانید
  •  

  • ۷- راه های ایجاد شغل موفق دیجیتالی

خواندن توصیه شده

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری را قبل از افزودن اتوماسیون بازاریابی به مجموعه ابزار خود بیاموزید؟ ما اتوماسیون بازاریابی چیست؟ پست وبلاگ چندین تکنیک را که می توانید برای ساخت یک کمپین موفقیت آمیز اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید ، لیست کرده است.

همچنین می توانید ارزش بسیار زیادی را در ۴ راه ساده برای پرورش روابط مشتری خود داشته باشید ، که در آن تکنیک های ساده اما مؤثری وجود دارد که می توانید برای توسعه روابط محکم تر با مشتری و مشتری خود به اشتراک بگذارید.

دیپلم کارشناسی ارشد ما در بازاریابی دیجیتال دانش دیجیتالی موجود شما را تقویت کرده و شما را از رقابت حرفه ای شما متمایز می کند.

بیشتر بیاموزید

دوره دیپلم تحصیلات تکمیلی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزایر و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا جزایرنوروومانپاکستانپلائوپالستین سرزمین ، اشغالیپاناما پاپو جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited امارات متحده عربی ایالات متحده کوچک جزایر دور افتاده اروگوئه ازبکستان VanuatuVenezuelaViet Nam Islands Islands
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
دوره
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL
بروشور

علاقه مندید

دوره دیپلم تحصیلات تکمیلی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای NamVirgin IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
دوره
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL